۵ روش آسان برای کاهش چربی بدن به صورت تضمینی




۲۶ام بهمن ۱۳۹۶ عکس

۵ روش آسان برای کاهش چربی بدن به صورت تضمینی

کاهش چربی بدن با ورزش کاهش دادن چربی بدن چندین روش متفاوت دارد و چند کار را باید با هم انجام دهید.اولا باید برای کاهش چربی بدن تمرینات ورزشی انجام دهید که مهم ترین اين ها ورزش سینه ، بازو و پشت و فیله کمر می باشد که سبب تقویت عضلات و کاهش چربی های این قسمت ها می شود.

 

کاهش چربی بدن به صورت تضمینی

 

 

همیشه بدنی پر از چربی مخصوصا درون ناحیه شکم و پهلو برای انسان های یک دردسر بوده هست بنابراين با دقت تمرین های زیر را انجام دهید همچنین علاوه بر این ها رعایت رژیم غذایی مناسب نیز درون این راه می تواند نقش مهمی داشته باشد.و سبب می شود ورزش های سنگینی که انجام می دهید تاثیر گذار شوند.

 

 

۱. اگر نمی توانید به باشگاه بروید ،  ورزش هوازی انجام دهید

 

دویدن یکی از بهترین ورزش های هوازی به شمار می رود و اگر با تردمیل و دچرخه دسترسی ندارید یکی از بهترین ورزش های هوازی برای شما دویدن خواهد بود.سعی کنید سه بار درون هفته و هر دفعه حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بدوید و سعی کنید با سرعت بالا این کار را انجام دهید.ولی اگر مشکل زانو دارید متوانید ورزش های هوازی دیگر را امتحان کنید.

 

۲.دوچرخه سواری درون رده بعدی قرار دارد

 

دوچرخه سواری به اندازه دویدن برای کاهش چربی مفید هست با این تفاوت که درون پا ها کمتر احساس خستگی خواهید کرد.شما می توانید درون یک ماشین دوچرخه ثابت رکاب بزنید یا برای خارج شدن از دوچرخه متحرک دسترس کنید. ۳ بار درون هفته به زمان ۳۰ تا ۴۵ دقیقه درون هر بار دسترس بسیار مفید خواهد بود.

 

۳. به ورزش شنا بپردازید تا کل بدن خود را بسازید. شنا سبب مشود تا عضلات درون سراسر بدن شما کار می کند و همچنین بسیاری از چربی ها را می سوزاند.شما می توانید شنا کرال انجام دهید و یا شنا های مختلف را با هم ترکیب کنید و درون یک زمان ۲۰ تا ۳۰ دقیقه سه بار درون هفته انجام دهید.

 

۴.پیاده روی یک تمرین هوازی آسان برای تمام افراد : پیاده روی یک ورزش عالی قلبی هست اگر شما زخمی شده اید یا استعداد برای تمرین طولانی زمان را ندارید. ۲ تا ۳ بار درون هفته پیاده روی ۲۰-۴۵ دقیقه ای بروید. شما می توانید درون خارج از خانه، درون یک تردمیل، و یا درون یک مسیر درون یک ورزشگاه پیاده روی کنید.

 

۵. هر هفته ۱ تا ۲ تمرین مورد علاقه خود را گزينش کنید. شما باید ۲ تا ۳ بار درون هفته ۲۰ تا ۳۰ دقیقه درون روز تمرینات هوازی انجام دهید. همچنین می توانید هر بار ورزش هوازی یکسان را انجام دهید یا هر روز می توانید اين را تغییر دهید.

 

۵روش آسان برای کاهش چربی بدن به صورت تضمینی


مطالب پیشنهادی